photomihalis.blogspot.gr


https://photomihalis.blogspot.gr/

Σάββατο 9 Ιουλίου 2011

Σας αναφέρω δημόσια γιατί σελίδα κλειδωμένη λειτουργούσε κανονικά, και μάλιστα έχουν γίνει και χρέη διαχωριστή.

Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης  μπορείτε να μου γράψετε γιατί αυτή η σελίδα πάλη ήταν κλειδωμένη και λειτουργούσε κανονικά .έχει ξαναγίνει με πιο δικαίωμα ενεργοποιώ και λειτούργει και διαχειριστεί.τη θέλετε να αρχίσω. Με πιο δικαίωμα απαντήστε  μου γιατί ,θα σας αναφέρω ότι παραβιάζετε σελίδα κλειδωμένη και παροπλισμένη και την , λειτουργούσε κανονικά, είναι ντροπή ,ποια εμπιστοσύνη θα έχω μετά απέναντι σας. παρακαλώ είναι νόμιμο και λογικό αυτό που κάνουν,σα έχω γράψει ,και εσείς δεν κάνατε τίποτα διαμαρτύρομαι γευτώ είχατε άνοιξη την σελίδα μου και ποιος ήταν ο έξυπνος ζητώ την ανάλογη μεταχείριση ,γεια το καλό όλον   Μιχάλης Θαλάσσης.120x120[6]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου