photomihalis.blogspot.gr


https://photomihalis.blogspot.gr/

Παρασκευή 22 Ιουλίου 2011

ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ μου μπλοκάρισαν και με απέκλισαν σε σελίδα . Έγραφε στον τίτλο κοινότητα

πιο άτομο κάλεσα αγνώστω,γεια δεν έχετε την δύναμη να Πίτε στα ΙΣΑ σε μπλοκάρουμε γεια την κοινότητα η γεια πλακά ,είναι περιττό να ασχολούμαι μαζί σας. προσέχετε μην δώσετε σε κανέναν στοιχεία τίποτα ,και προπαντός αμάδα και βοήθεια του facebook, μην γράφετε κωδικούς, από κάρτες κινητά σε κανέναν. καλύτερα να το κλίστε παρά να ανειξης διάλογο μαζί τους

     ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ ΜΑΚΡΙΑ  ΑΠΟ

Ομάδα και την Βοήθεια του facebook

120x120[6]αυτά τα αίσχη και της βαρβαρότητες απέναντι μου δεν παραβιάζετε τα ανθρώπινα δικαιώματα,,με τις συνεχείς παρενόχλησης με την βαρβαρότητα γεια μια επαναφορά κωδικού 10 μέρες ,Ήτον με μπλοκάρεις έμενε ότι ενόχλησα εμένα.Όταν άτομα από τον μεξικάνικο μου χώρο με μπλόκαρες και με παρενοχλείς ότι είναι αγνώστω άτομο λείπαμε. όταν με διάφορα τεχνάσματα σε 2 μήνες 160 μέρες αποκλεισμό και μπλοκάρισμα. όταν μου έχει Βάλη εκτός 4 σελίδες κοινότητας.τώρα δεν χρειάζεται αλά .Α γνωρίζουν στο facebook και δεν έχουν πάρει καμία θέση στο θέμα.Η ΟΜΑΔΑ νόμιζε ότι είμαστε χαμάληδες η εργάτες τους, και δεν τους κάνουμε καλά την δουλεία. Εμείς θέλουμε το facebook όπως είναι χωρίς αυτά τα παράσιτα που κώνους κακό.Είμαι ελεύθερους να Πάο στην κοινότητα,που όλοι μιλάτε με τα καλύτερα λόγια και μετά αποκλεισμούς,μπλοκαρίσματα.Δεν με στενάχωρη καθόλου το Διαδίκτυο ενε γεια όλους, αλλά εσείς η 4 περίπου δεν τα βρίσκετε,και πάντα τα βάρη όλα είμαστε εμείς η σωστή χρηστές.όσο γεια την ομάδα ,δεν επιτρέπετε να υπάρχουν σε τέτοια πόστα  στοιχεία.Θα συνεχίσω γιατί είμαι από την αρχή στο ςεβ και γνωρίζω τι κόποι έχουν γίνει. όσο γεια την αμάδα εάν δε υπήρχε με τα ενημερωτικά ήταν καλύτερα.Συγχαρητήρια

Μιχάλης Θαλάσσης .facebook.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου