photomihalis.blogspot.gr


https://photomihalis.blogspot.gr/

Σάββατο 9 Ιουλίου 2011

Πραγματικά ένιωσα ντροπή γεια αυτά που κάνετε είσαστε τελείως κενοί. δεν ντρέπεστε καθόλου αυτή είναι η ασφάλεια ντροπή σας τώρα το καταλαβαίνετε αυτό που κάνετε είναι παράνομο. h νομίζεις θα έχω Browser γεια μια σελίδα

θέλετε να απενεργοποιήσετε το λογαριασμό σας; δεν με αφήνουν η ομάδα τους καταγγέλλω γευτώ ασφαλισμένη κλειδωμένη ,γει 6 φορές την λειτουργούν ,κανονικά με διαχειριστή και εγώ δεν γνωρίζω τίποτα. 120x120[6]βλέπω ότι γραφή η σελίδα σας είναι μπλοκαρισμένη

τώρα δεν πρέπει να με δουλεύεις δεν είμαι άσχετος.και ανά πάσα στιγμή φαίνετε αυτό το ανήθικο που κάνατε 6 φόρες τέλειωνε και άστα αυτά  Δεν ντρέπεστε καθόλου γιατί κάνης αποσυνδέσεις συνέχεια  είναι σελίδα μου έχω κάθε δικαίωμα ,άλλα είναι κλειδωμένα και όλα λειτουργούν,είναι ανήθικο αυτό που κάνετε

Πραγματικά ένιωσα ντροπή γεια αυτά τα που κάνετε είσαστε τελείως κενοί. δεν ντρέπεστε καθόλου αυτή είναι η ασφάλεια ντροπή σας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου