photomihalis.blogspot.gr


https://photomihalis.blogspot.gr/

Δευτέρα 15 Αυγούστου 2011

Ομάδα και βοήθεια έχουμε αξιοπρέπεια.

Ομάδα και βοήθεια μπορείτε να μου γράψετε αυτό που κάνετε .εάν είναι ευγενικό σωστό και πολιτισμένο. γράφω γεια αυτήν την σελίδα, την οποία όχι μόνο την είχατε μπλοκάρει 2 μήνες και κάθε ημέρα μου έγραφες μετά από 24 ώρες.τώρα αρκετό καιρό κάνετε μόνιμες απενεργοποίησης,είναι πολιτισμένο αυτό που κάνετε ,Σα μειώνει όλους διότι δεν είναι δυνατόν αυτός ο τρόπος,είναι ντροπή σας γιατί εάν είχατε λίγο,φιλότιμο λίγο ανθρωπισμό ,εσείς τα ισοπεδώσατε άλλα.Δεν σας αρέσει ,γευτώ το κάνετε με τόση μανία και τόσο μίσος. Όχθες άνοιξα μια νέα σελίδα ,και με 7 άτομα μέσα με μπλοκάρατε να σταματήσω ,γιατί τρέχω,και αρχίσατε αυτά το ,οφ λάθος συγγνώμη και να με μπλοκάρετε,και σε διπλανές σελίδες να μαζεύουν 30 κα70 και 130 άτομα και δεν τρέχει τίποτα.ένταξη δεν με πάτε γεια θέμα δικός σας ,Έμενα δεν με ενδιαφέρει εάν είναι 10 50 η 70.Αλλά με το φέρσιμο αυτό και μας υποτιμάτε και δεν σέβεστε κανένα,είσαστε άδικοι ύπουλοι και όλα τα συναφή. Μου στείλατε  άτομα τα όποια είχαν σταλεί 10ωρες πριν γίνει η σελίδα, αυτήν την κοροϊδία δεν ανέχομαι,μετά αλλάξατε τα νούμερα,μέχρι και 9/7/2010 μου έχετε στήλη.κάντε ότι νομίζετε ,και να σταματήσετε αυτό το πρόστυχο μου κάνετε μόνιμες απενεργοποίησης στην σελίδα,δεν σα τιμά.18_n[2]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου