photomihalis.blogspot.gr


https://photomihalis.blogspot.gr/

Σάββατο 23 Ιουλίου 2011

Αυτή η σελίδα την είχαν μπλοκάρει και αποκλεισμό σε έμενα λόγο που έγραφε κοινότητα ναι εάν είχατε λίγο φιλότιμο και ανθρωπιά δεν θα κάνατε

Αυτή η σελίδα την είχαν μπλοκάρει και αποκλεισμό σε έμενα λόγο που έγραφε κοινότητα ναι εάν είχατε μπέσα δεν θα κάνατε και με έβαλαν να συμφωνήσω ότι είμαι φταίχτης ,ο λόγος ότι κάλεσα άγνωστο άτομο και το άτομο ήμουν ο ίδιος και στην κοινότητα .Και ο δεύτερος γευτώ έκανα λογαριασμό Gmail σας πείραξε ο google. o ένας που έχω 10 χρόνια mail ήθελε να σβήσω την σύνδεση google , μου έκανε 12 μέρες καψώνια γεια επαναφορά κωδικού. το facebook ου σήμερα έχει τώρα απόκλιση Κοινωνικό δίκτυο Messenger. Και άλλες λειτουργείς είναι ντροπή γεια όλους,και το hotmail πριν μέρες γεια επαναφορά κωδικού 1 λεπτό 12 μέρες μέχρι που τα παράτησα. Εάν έχει αντίθετη όψη να μου το γράψει. ζητώ από την ομάδα να ανακαλέσει και να παραδεχτεί έστω ότι έκανε λάθος 1000 μέρες αποκλεισμό και μπλοκάρισμα μου έχουν μοιράσει. Νομίζεις ότι είμαστε υπόλοιπη η σκλάβοι120x120[6]

τους. δεν καταλάβατε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου