photomihalis.blogspot.gr


https://photomihalis.blogspot.gr/

Δευτέρα 25 Ιουλίου 2011

Αναφέρω την ομάδα Βοήθεια και όλους εσάς που υπό την κάλυψη σας.Βρίσκονται στο μεσαίωνα

Ομάδα να σταματήσεις αυτά τα  …… γιατί ότι θέλεις να μας περνάς γεια τόσο ανόητους που είναι όλες η Προσθήκη φίλου που έχω στήλη  με εκθέτης στους φίλους ότι το  αίτημα φιλιά στάλθηκε και ποτέ  έχω στήλη στο σύνολο χιλιάδες προσθήκες τους τελευταίους μήνες και ζήτημα σε όλες τις σελίδες να έχεις στήλη 100. φτάνει πια ο εξευτελισμός κι η υποτίμηση που μας κάνετε συνέχεια είμαστε άνθρωποι με όλα τα δικαιώματα  ,είναι ντροπή λοιπόν να μου μοστράρεις να επιλέξω ,που είναι του Αργύρη ,τις εωωις  υου alex   elli  stai, και ολους τους φιλους. που ειναι η σελιδα κοντά 10 ημέρες και συνεχεία μου γραφείς μετά από 24 ώρες .Γιατί μας έχετε πέραση .λυπάμαι και ντρέπομαι που μιλάτε  γεια κοινωνική συμπεριφορά .Εσείς εφαρμόζετε την συμπεριφορά την εποχή ,δεινόσαυρο .Τι θα έλεγες εάν καθόσουν σπίτι και σου έκοβαν ,μια το ρεύμα μια το νερό ,μια το δίκτυο ,αυτά κάνετε σε έμενα ,είσαστε   και γεια τέτοια κοινωνική  εργασία ντροπή σας και στους ανώτερους που σιωπούν ,Εάν δεν αλλάξετε βιολί,  κάνετε ότι το πιο απάνθρωπο  και χρονοβόρο  τρόπο γεια  κάτι ενός λεπτού ιστορία .Συνέχεια που κάνετε αποκλεισμό  ,σα φταίει η κοινότητα ,και μου έχετε απόκλιση και εξαφάνιση  σελίδες τις κοινότητας  μήνες σελίδες και δε ξεπερνούν του 20 ντρέπομαι ,που βρίσκετε σε μια υπεροχή κατάσταση που λέγετε facebook,  

Αναφέρω την ομάδα και όλους εσάς που υπό την κάλυψη σας ενεργούν.Αλλά είπα δα διαιρέσουμε το διαδίκτυο ,εφόσον ανήκει σε όλους να πάρετε το μερίδιο σας ελάτε μετά να μου κάνετε αποκλεισμούς και μπλοκαρίσματα50042_n

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου