photomihalis.blogspot.gr


https://photomihalis.blogspot.gr/

Δευτέρα 25 Ιουλίου 2011

Ένα απλός φίλος και χρήστης είμαι,που σέβομαι το facebook, και δεν έχω βλέψης αυτοπροβολής ,και μάζεμα αριθμόν ,και με 5 και με 10 άτομα

Λοιπόν ομάδα είναι πολύ άσχημο αυτό πε έχετε κάνη με τους χρηστές με το που σου γραφή το facebook,  ότι έχει γίνει πρόσκληση αυτή είναι η ιδία επί 3 μήνες χωρίς να φτάνει σε έμενα ποτέ.Καλέστε τους φίλους σας μέσο  στείλτε προσκλήσεις στους επιλεγμένους φίλους σας. αυτό πάνω από ένα χρόνο σε ορισμένα και 3 μήνες εκκρεμούς με την ψευτιά, είναι σα αυτό που λέτε ,προσπαθήστε ξανά .Εσείς δεν θέλετε το facebook, εμείς το θέλουμε ας αναλάβει το θέμα γευτώ είναι κοροϊδία.έχω στείλε το μεσημέρι σε αυτήν την διεύθυνση περίπου 150 πρόσκλησης.Όχι δεν ήρθε καμία, αλά βλέποντας ότι έχει σταλεί αίτημα πριν καιρό ακυρώνει την πρόσκληση λείπαμε κάνε ότι νομίζεις.Ένα απλός φίλος και χρήστης είμαι,που σέβομαι το facebook, και δεν έχω βλέψης αυτοπροβολής ,και μάζεμα αριθμόν ,και με 5 και με 10 άτομα δεν έχω κανένα πρόβλημα 120x120[6]που εσύ το έχετε σαν το χειρότερο πράγμα ,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου